راه های ورود به کنترل پنل هاست سی پنل

با این آموزش نحوه ورود به سی پنل با شما همراه هستیم، ما به شما آموزش میدیم که چطور میتونید وارد هاست سی پنل بشید. در ابتدا شما باید آدرس url ورود به هاست سی پنل رو داشته باشید، توجه داشته باشید که پس از خرید هاست، شرکت های هاستینگ آدرس ورود به سی پنل رو سریعا برای شما ارسال می کنند.

راهنمای ورود به سی پنل (ورود به هاست CPanel):

شما حتما باید بدونید که امن ترین و متداول ترین پرتوکل جهت ورود به سی پنل https:// هستش بنابراین بعد از این عبارت می تونید آدرس ورود به سی پنل خودتون رو قرار بدین و صفحه ورود به سی پنل رو مشاهده کنید،شما همیشه از طریق سه راه میتونید وارد cpanel بشید :

  • راه اول از طریق نام دامنه وب سایتتون به علاوه دونقطه 2083
  • راه دوم از طریق هاست نیم شرکت هاستینگ به علاوه دونقطه 2083
  • راه سوم هم از طریق آدرس IP هاست به علاوه دونقطه 2083
  • راه چهارم اضافه کردن /cpanel به آخر وبسایتتون ، نیم شرکت هاستینگ ، ip هاست
  • و راه پنجم ورود از طریق کنترل پنل شرکت هاستینگ ( ناحیه کاربری های تکنو)

مشخصات ورود به سی پنل از سه راه بالا رو شرکت هاستینگ حتما بعد از خرید هاست برای شما ارسال کرده، اما توجه کنید برای این که بخواین از طریق نام دامنه وارد سی پنل بشید. حتما باید دامنه سایتتون فعال و تایید شده باشه و dns های دامنتون هم صحیح ست شده باشه تا بتونین از طریق آدرس دامنه به علاوه دو نقطه 2083 وارد هاستتون بشید، بنابراین اگه هنوز از فعال شدن دامنه سایتتون و ست شدن dns های هاست بر روی دامنه اطلاع ندارید حتما از طریق ارسال تیکت پشتیبانی با شرکت هاستینگی که ازش هاست خریداری کردید وارد ارتباط بشید و از فعال شدن نام دامنه سایتتون مطمئن بشید. اگه پس از بررسی متوجه شدید که دامنه شما هنوز فعال نشده هیچ اشکالی نداره، در صورتی که دامنه هنوز فعال نشده باشه از طریق آدرس آی پی یا Hostname هم میتونین وارد سی پنل بشید.

خیلی خب ما الان تصمیم داریم وارد سی پنل دامنه hitechno.ir بشیم، بنابراین آدرس دامنمون رو داخل مرورگر وارد می کنیم و در انتهای آدرس سایت دو نقطه 2083 رو قرار میدیم و سپس دکمه اینتر رو میزنیم تا صفحه ورود به سی پنل رو مشاهده کنیم. خیلی خب الان نام کاربری هاست خریداری شده رو داخل تکست باکس username قرار میدیم و رمزعبور هاست رو هم در تکست باکسpassword قرار میدیم و بر روی دکمه log in کلیک می کنیم.

الان شما وارد سی پنل شدید و از طریق ابزار هایی که در این قسمت مشاهده می کنید میتونین وب سایتتون رو مدیریت کنید و یا خیلی از کار های دیگه ای رو مثل مدیریت فایل ها و ایمیل ها و دیتابیس ها رو انجام بدین.

پس با ما همراه باشید و برای مشاهده آموزش های بیشتر درمورد سی پنل که یکی از محبوب ترین کنترل پنل های مدیریت هاست محسوب میشه لطفا به وب سایت hitechno.ir مراجعه کنید و از تمام آموزش های ما به صورت رایگان استفاده کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + نوزده =